Friday, August 30, 2013

stayreal

stayreal
说的应该是忠于自我吧?
我不知道自己是不是很自私。。
我只是听从自己的内心罢了。。

恩。。
先说这其中的关系吧。。
我office楼下开了间豆腐花店。。
然后我同事的妹妹在那做cashier
托他妹妹的福,我偶尔可以吃到免费的豆腐花。。
今天,
我同事问我会写信吗?
听他诉说后,
原来是要写agreement..
其实,我要写的话是可以帮他写的。。
但是。。
那间公司。。
跟我没啥关系。。
那老板,
也不是我朋友。。
帮忙写了,我也没好处。。
*这是我真的想法。。 我其实也对自己这么物质吓到。。*
所以我直接跟同事说我不想帮。。

看到这里,
是不是觉得我很自私。。
只不过是一个agreement..
为什么要这么坏?
看着我同事自己去找agreement的sample..
我想他应该觉得我很自私吧?

其实也不是真的要什么好处拉。。
只是。。
他们又不是我的谁。。
我找不到理由说服自己去帮忙写。。
再加上。。
我英文也不是一级棒的那种阿。。

哎~
jasmine..你真坏!!

2 comments:

Eve said...

Just as we age, we grow to realize ...sometimes we should just care less bout others and mind our business... oh well ,just part and parcel of life that we all must go through.. im still learning to adapt too. And so do i feel im no longer as pure and nice as before.

stupid_girl89 said...

yeah... i have strong feeling for that too.. i no more will sabar for ppl and most of d time i really felt like dun care others and just be myself.. but i knw that ppl wont like dat kind of me.. lol.. hmm... life are changing ownself bit by bit without realising.. =/